16. nov 19:00

HALVOR JOHANSSON – HALVORSPRAT

Varighet: 1 time 15 minutter Pause: Nei

Halvor Johansson er endelig tilbake med nytt soloshow!

Halvor Johansson slo gjennom for alvor med spalten «Ta deg sammen» på Radio Rock, da klippene av en frittalende Halvor i fri dressur fikk millioner av visninger på Facebook og er for øyeblikket aktuell med «Ikke lov å le på hytta» på VGTV.

Siden den gang har han blitt en av landets mest populære standup-komikere og nå spiller han for fulle hus over hele Norge.

I «Halvorsprat» fortsetter Halvor med det han er best på - å snakke rett fra levra om stort og smått, med så gode og treffsikre poenger at du ender opp med å le enten du er enig eller uenig.

Se for deg løven i riksvåpenet, hvor øksen er byttet ut med en mikrofon – der har du Halvor Johansson i denne forestillingen.

Gled deg til en helaften med hysterisk morsom Halvorsprat!

LOKAL SUPPORT: Lars Petersen (fra Horten)
Les mer: https://www.gjengangeren.no/kultur/kultur/komidebut-pa-hjemmebane/s/2-2.426-1.7832592

Varighet: 1 time 15 minutter

Pause: Nei