2. feb 19:00

DET BETALES: BACKBEAT

Varighet: 1 time 45 minutter Pause: Nei

OBS. Ny dato: 2. februar 2024.

The Beatles vil alltid stå som verdens største band.

Det Betales fra Drammen har spilt over 50 konserter på The Cavern Club i Liverpool, og de ble utropt av The Beatles manager Alan Williams til «The best Beatles tribute band in the world» Ikke fordi de ligner på originalene utseendemessig, men fordi de har humor, musikalitet, masse energi og ekte kjærlighet til musikken de spiller. Iført riktige Beatles kostymer spiller bandet låter fra hele Beatles epoken. Fra deres spinkle start i Hamburg 1960 og frem til de ble oppløst i 1970. Her får publikum høre mange av de største Beatles slagerne, som Twist & shout, Here comes the sun, Day tripper, Help, Yesterday, Penny Lane, Hey Jude og mange andre udødelige melodier.

Bandet består av:

Tor Henning Olsen - gitar og vokal, Rolf Øyvind Hæg - trommer, Dag Svartskuren - gitar, Bernt Michael Johansen - bass og vokal, Joachim Olsen - vokal og perkusjon

facebook.com/DetBetales

Betales.no